Bingolottoförsäljning 2025
Hej, Varje år säljer IBF Säter bingolottos julkalendrar och bingolotter till uppesittarkvällen den 23/12. Det är en viktig inkomstkälla för föreningen så önskvärt är att alla försöker sälja några lotter och kalendrar. Behållningen till föreningen är 50kr för julkalendrar, 38kr för enkellotter och 76kr för dubbellotten. Här finns beställningslistan att skriva ut sen är det bara att börja sälja: Beställningslista Varje spelare tar upp beställningar via beställningslistan. Senast 23/11 skickas beställningen på antalet kalendrar in via qr-koden som finns i Informationsdokumentet nedan. Man anger siffran för antalet sålda kalendrar och skriver 0 på bingolotterna. Senast 14/12 skickas antalet bingolotter in via samma qr-kod och då skriver man 0 på kalendrar men antalet sålda lotter. Senast 21/12 gör man EN swishbetalning till IBF Säter med en totala summan för både kalendrar och lotter. Märk swishen med spelarens namn och lag och skicka en skärmdump på betalningen till lagföräldern. Information om hur försäljningen går till, qr-kod samt viktiga datum finns att läsa här: Information Det lag som säljer flest lotter per spelare vinner ett pris! För frågor och funderingar kontakta ibfsater@gmail.com Lycka till!
IBF Säter
5 okt
0kommentarer
Info från upptakten
Vi började med att diskutera delmål och slutmål, hur vi önskade att siktet för säsongen skulle se ut. Delmål Topp 4/mittlag i serien inför juluppehållet Ha så kul som möjligt Rakare spel, skjuta mer (10 på mål/period), 5 mål/match i snitt Hög närvaro träningar Mer hopsvetsat lag både defensivt och offensivt Tuffare inställning på plan och mindre gnäll Slutmål (där även många delmål ska vara med också) Topp 3 i tabellen Sen pratade vi om träningar och kom fram till att tisdagar (teknik, tempo) och onsdagar (system PP, BP och spelövningar) kommer vara dom dagar där hög närvaro krävs från coach så vi har möjlighet att nå våra mål. Fredagar blir enklare med lite mer skoj och mycket lir. Matcher Serien är en rak serie där alla möter alla två gånger, 1:an går upp Samling 1tim och 30minuter innan, enklare rörelse (promenad eller bollek ute)genomgång av uppställning och taktik, uppvärmning på plan 30 minuter innan matchstart med fokus MV uppvärmning. Fika på hemmamatcher, spelarrådet kollar på uppdelning av grupper som ansvarar för fika och vad som ska erbjudas, allt går till lagkassan. Åtagande till föreningen Sälja Bingolotter uppesittarkvällen (Jul) Spelarvärdar på lovinnnebandy (höstlov, sportlov) 2st per gång Övrigt Spelarrådet Oliver V, Oliver G, Tony, Rasmus Till oss kan ni vända er om ni har åsikter om träningar/matcher som upplägg eller annat, sen tar vi det med berörda och detta såklart anonymt Festkommitén Linus N, John, Oliver G Dom ser till att vi får lite skoj då och då Kaptener Oliver G 1:a, Oscar V 2:a, Rasmus 3:a Deras ansvar är att styra upp både oss spelare och ev coach under matcher Matchkläder Alva tar in storlekar och delar sedan ut matchtröjor och shorts. Strumpor fixar var och en själv. Julmust cup Festkommitén förväntas anordna denna och ev utgång efter Newbody försäljning som vi lägger vinsten i lagkassa, Tony kollar om det är intressant Är det något som är otydligt eller oklart så hojta till så styr vi kanske upp det :)
Herrar
1 okt
0kommentarer
Klubbkväll 9/9
Välkommen på Klubbkväll
Herrar
8 sep
0kommentarer
Visa fler nyheter